Direktlänk till inlägg 28 augusti 2014

Vad kvinnor vill ha, eller män också för den delen

Av John Johansson - 28 augusti 2014 11:08

Jag är singel, och avskyr det. Jag har efter viss skepsis börjat använda mig av datingsajter.

Jag läser åtskilliga profiler och när jag blir tilltalad hör jag av mig till vederbörande. Men de allra flesta gångerna får jag inget svar. Och ändå skriver de flesta att de är ute efter samma sak- seriöst förhållande, personkemi, någon att krypa upp i soffan med, få stöd och sällskap i vardagen. Jag har själv skrivit liknande i min profil.
Men fortfarande har jag ingen framgång. Jag har tappat räkningen på hur många jag hört av mig till, men jag behöver inte ens alla fingrar på handen för att räkna hur många som hört av sig tillbaka. Så jag tänker för mig själv:
"Vad är det ni vill ha!? Ni skriver en sak (eller många och ofta samma), men när någon vill erbjuda just detta är ni inte intresserade!"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av John Johansson - 7 mars 2015 17:05

Jag vill dela med mig av mina tankar kring detta som vi kallar att misslyckas. Jag undrar om det egentligen finns något som rätteligen kan heta så. Det som gav upphov till dessa tankar var att jag nyligen tvingades avbryta en utbildning. Var detta e...

Av John Johansson - 30 november 2014 15:10

Hoppas jag inte trampar nån på tårna nu (såvida nån ens läser mina inlägg). Jag blir mer och mer irriterad över ett återkommande mönster. Jag syftar på det här med nätdejting igen. Det är en oerhört stor procent som skriver ganska likt i sina pres...

Av John Johansson - 12 november 2014 21:29

Vad tänker ni när ni hör eller läser uttrycket "båda fötterna på jorden"? Vad innebär det egentligen? Jag anser själv att jag har landat, eller har "båda fötterna på jorden". Så jag tänker i alla fall förklara min syn. Enligt min mening innebär...

Av John Johansson - 11 november 2014 19:18

Mobbning är tyvärr ett återkommande problem som förkommer inom såväl skola som arbetsplats, egentligen alla platser där det rör sig en större mängd människor. Det är alltid en grupp som är "tuffare" och gör sig lustiga över andra. Den andra gruppen, ...

Av John Johansson - 25 oktober 2014 12:23

Jag reagerar mycket starkt på när jag läser presentationer på datingsidor där personen säger sig vilja se diverse bra egenskaper hos sin partner, men som när man hör av sig och erbjuder just detta inte visar något som helst intresse! Hur kan man säg...

Ovido - Quiz & Flashcards